De spanning stijgt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lianne Zwaan - WaarBenJij.nu De spanning stijgt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lianne Zwaan - WaarBenJij.nu

De spanning stijgt

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

31 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Terwijl hier de sneeuw nog valt zijn wij al druk bezig met het voorbereiden van onze reis naar Panama. We hebben heel veel zin in deze reis naar de zon, naar onze kennissen en de prachtige natuur.

Via dit dagboek willen we jullie op de hoogte houden van onze reis naar Panama.

We zijn druk bezig met het voorbereiden. Aangezien we alles zelf regelen is het een hele klus. Maar inmiddels zijn we al heel ver. We moeten ons alleen nog verdiepen in een huurauto en alles inpakken natuurlijk! Wat ook betekent dat er weer zomerkleding moet worden gepast...

Jeffrey zal thuis blijven om op het huis, Rex en Wonder te passen, maar ook omdat hij zich met het HAVO examen in zicht geen extra vrij kan permiteren.

We willen onze planning alvast met jullie delen:
21-02-10 We vertekken om 11.10 vanaf Schiphol met KLM (KL-757) naar Panama city. We verblijven in Country Inn & Suites Panama Canal
22-02-10 We huren een auto en rijden naar David, waar we zullen verblijven bij onze SIVO gasten.
23-02-10 tot 27-02-10 Boquete; waar we verblijven in een lodge van Nederlandse eigenaren; www.coffeeadventures.net
Deze plaats ligt een half uur bij de SIVO gasten vandaan, maar is mooier (qua natuur) dan David.
27-02-10 tot 06-03-10 Bocas del Toro; Swan Cay hotel
06-03-10 David, bij de SIVO gasten
07-03-10 till 09-03-10 Panama city; Country Inn & Suites Panama Canal om o.a. het Panama Canal te bekijken.
On 09-03-10 Terugvlucht naar Amsterdam, met KLM (KL-758 ) om 19.40. Aankomst Schiphol woensdag 10-03-10 om 11.55 uur.

Nu maar hopen dat het internet ons in Panama niet in de steek laat! Tot horens!

Groeten, Maaike, Inge, Frank, Ger en Lianne

• 31 Januari 2010 - 14:24

Gerda Uildriks:

Met belangstelling las ik jullie plannen! Wist er niet van en vindt het geweldig dat jullie zo iets ondernemen. Super, dat wordt vast fantastisch!
    Geniet ervan.

• 31 Januari 2010 - 15:18

Jan En Jannie:

Wauw, wisten niets van deze onderneming af.
    Geweldig, om zo'n reis te maken met de kinderen!
    Jullie kennende zal alles goed voorbereid worden en zullen jullie daar heel wat gaan zien.
    We wensen jullie een prachtige tijd toe!
    Hart. groeten van ons allemaal.

• 31 Januari 2010 - 15:30

Dorine:

Wat leuk dat jullie dat hier bij gaan houden. Het komt al heel dicht bij. Veel plezier met de voorbereiding.

• 31 Januari 2010 - 20:07

Margriet:

He luitjes!!
    Wat een heerlijk vooruitzicht!!! Buiten sneeuwt het maar door en de strooiauto's rijden af en aan! Jullie gaan gewoon lekker van de zon genieten en een prachtige reis maken!
    Hou ons op de hoogte van jullie prachtige verhalen en foto's!!
    Lieve groeten van Sirt, Margriet, Eva en Rosa

• 01 Februari 2010 - 09:47

Marlijn:

Super! Veel plezier ook met de voorbereiding. Past de zomerkleding van de kinderen allemaal nog? Mocht je nog iets nodig hebben.....
    Groetjes van De Hullen.

• 01 Februari 2010 - 20:21

Marjan:

Beste allemaal (nog maar weer eens dan, ben ik niet meer nummer 1 helaas)

PANAMA!!!! Leuke zeg! Ik zal er met de neus bovenop zitten. Hopen nu maar dat www geen roet in het eten gooit.
    Wens jullie een heel goede reis. Tot
    gauw!

Groetjes Nospan

• 06 Februari 2010 - 06:04

Henk Jan, Marga & Laurens Grobbe:

He familie, wat een heerlijk vooruitzicht hebben wij toch samen, jullie Panama en wij Maleisie.
    Leek om te zien dat de vonk is overgeslagen om ook een reisdagboek bij te gaan houden om op deze manier het "thuisfront" op de hoogte te houden, maar ook de heerlijke reacties in het gastenboek te mogen lezen. Wij voelen dit toch als een beetje contact met thuis.
    Ga er van genieten en wij lezen elkaars belevingen, waar we op deze aardbol verblijven
    famgrobbe.waarbenjij.nu

• 07 Februari 2010 - 09:43

Fam Maatje:

Lijkt me erg bijzonder u de zomerkleding passen, maar wat als het niet meer past, kunt nu natuurlijk niet echt wat kopen. Voorals nog nu veel plezier met de voorpret en alvast een voorspoedige reis.
    gr Henk, Alie, Hans, Anneke en Heleen.

• 10 Februari 2010 - 10:22

Geria Hazelaar:

Bij deze wensen wij jullie een te gekke
    vakantie. En wij zijn
    natuurlijk heel benieuwd
    hoe het jullie daar zal
    vergaan dus blijven we graag op de hoogte,van
    jullie reisverslag.
    Goede reis groetjes van
    Albert-Jan Geria en
    Geraldine.

• 18 Februari 2010 - 08:45

Jolanda:

Nog een paar dagen te gaan en dan begint de hele onderneming richting Panama. Ga daar in ieder geval lekker van het mooie weer genieten. En ik neem aan dat jullie daar vele beziensvaardigheden zullen zien. Maar dat kunnen we dan wel lezen op het reisverslag. We wensen jullie heel veel plezier daar in het verre Panama.
    Groetjes Arnold, Jolanda, Manon, Ruben en Lindel.

• 18 Februari 2010 - 16:18

Anja:

Hoi familie Evenhuis,
    Wil jullie alvast een fijne vakantie toewensen! Geniet ervan....
    Trouwens ook nog gefeliciteerd met Frank en Inge!!!
    Groetjes Bart en Anja en de rest van de familie

• 20 Februari 2010 - 12:08

Marjan En Hendrik:

Heel veel plezier en geniet er van met volle teugen! Tot in maart.