Lovina zwemmen 25-02 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Lianne Zwaan - WaarBenJij.nu Lovina zwemmen 25-02 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Lianne Zwaan - WaarBenJij.nu

Lovina zwemmen 25-02

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

25 Februari 2013 | Indonesië, Lovina

Allereerst Belinda van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! We hebben hier even geproost op jou! We hopen dat je een leuke dag hebt!

Dan bedankt voor jullie reacties per mail. Na meerdere mails naar waarbenjij.nu is het veld om reacties te plaatsen nog niet terug… Marjan de J bedankt voor je mail en dat je ook gereageerd hebt naar waarbenjij.nu!!!

Vandaag een zeer rustige dag, wat bestond uit zwemmen en lezen.
Eerst nog even gezwommen in Pemuteran. Om 11.00 vertrokken we richting Lovina beach, waar we om 12.15 waren. Het is helemaal niet ver van Pemuteran naar Lovina, maar de wegen zijn smal en druk. Dus eigenlijk kun je niet veel harder dan 60 km. per uur. Het wemelt hier van de scooters, die overal door heen schieten. Iedereen heeft er wel één.
We willen graag bij de reis van Lovina naar Tirtagangga een stop maken bij e grootste en meest aanbeden tempel, de Besakih. We reizen tussen de hotels door steeds met B trans, dus vandaag overlegd of dat kon. Het is iets om, maar wel op de route en een mooie stop net over de helft. Die reis duurt namelijk ongeveer 3 uur. Het is gelukt om dat te regelen. We vertrekken op ons verzoek overmorgen iets eerder, namelijk om 9.30 i.p.v. 11.00 uur en maken een stop bij de Besakih tempel!

Aangekomen bij Rambutan cottages kregen we natuurlijk een welkomstdrankje. Ger, Maaike en Inge gingen zwemmen. Frank en Lianne gingen op pad naar de zee en winkels. Frank wilde dolgraag een luchtbed o.i.d. om op te liggen. Het is hemzelf uiteindelijk gelukt na scherp handelen een zwemband en een bal te bemachtigen voor de prijs die we er voor over hadden.
Daarna gingen Frank en Lianne ook zwemmen en lezen.
Maaike had een bootje gemaakt van een blad met een stengel. Heel grappig. Volgens haar eigen bewoording verveel je je nooit met fantasie!
Inge ging met haar huiswerk aan de slag. School is immers ook weer begonnen. Haar verplichte boek is bijna uit.
Ger en Maaike gingen poolbiljarten en zo ging ons luierdagje voorbij.
Zelfs geen regenbui gehad vandaag, alleen een paar spetters, bij 35 graden :-). Gelukkig wel bewolkt, anders zouden we wel heel erg verbranden.

Bij het avondeten sprong er een gekko bij Inge op haar hoofd en vervolgens op haar been. Ze bleef er vrij rustig onder, wat wij heel knap vonden!

Vanavond op tijd naar bed, want morgen gaan we om 6.00 vertrekken om dolfijnen te spotten.

• 25 Februari 2013 - 19:23

Marjan De Jonge:

Hejjjjjj!!! Ik kan weer vertellen hoe super leuk ik het vind mee te le(v)zen.
    Ik ben er een beetje bij. Wat zie ik veel en doe ik veel. Lekker weertje ook!
    Groeten uit koud Emmen en ik blijft erbij ;-)
    Marjan dJ

• 25 Februari 2013 - 19:44

Roelof En Aly:

Hallo vakantiegangers,

Ook vanuit Bronneger volgen we jullie avonturen met veel (lees)plezier.
    Prachtige verhalen, om jaloers op te worden. Hopelijk zien jullie morgen de dolfijnen.
    We zullen het binnenkort weten.

Sampai jumpa,
    Roelof en Aly.

• 26 Februari 2013 - 08:44

Femke:

Hallo familie!

Wat een geweldige verhalen!
    Heel veel plezier!
    Voor Maaike: ik vier mijn verjaardag 22 maart!

Groeten juf

• 26 Februari 2013 - 11:43

Roelof & Anneke:

Mooie verhalen met prachtige foto's!
    Boeiend om jullie belevenissen weer te mogen volgen.
    Heel veel plezier nog en we zijn benieuwd naar de dolfijnen.

Groetjes,
    Roelof & Anneke

• 26 Februari 2013 - 14:34

Jelly:

Hey Lianne and fam.
    Wat een fantastische reis maken jullie. Leuk om die verhalen weer te lezen. Wij komen net uit een wit land met temperaturen van - 16C, hoe groot wil je het contrast hebben!
    Geniet er van

Liefs Jelly

• 27 Februari 2013 - 08:35

Janie:

Dag allemaal, wat een mooie reis maken jullie toch!!! Heerlijk en ook zo'n prachtige ervaring voor de kinderen. Welk boek leest Inge?? En heeft ze veel huiswerk??? Groetjes, Jannie

• 27 Februari 2013 - 16:25

Hannie:

Inderdaad weer heerlijke verhalen en hele mooie foto's. 't is te zien dat jullie genieten. Veel plezier nog daar. groetjes Hannie