Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lianne Zwaan - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lianne Zwaan - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen!

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

11 Februari 2013 | Nederland, Nederland


Nog een paar dagen werken en dan vertrekken we voor ruim twee weken naar Bali!
De kriebels zijn er al en de rugzakken grotendeels gepakt!

We gaan een kleine rondreis maken en natuurlijk weer één en ander ondernemen.

Vrijdag vertrekken we om 16.15 vanaf station Emmen.
Frank en Maaike kunnen dan eerst nog naar school. Maaike is daar heel blij om, want dan kan ze tenminste dit jaar de verjaardag van de juf vieren :-).
Inge is vrijdag al vrij en kan mij mooi even helpen met de laatste was en schoonmaak ;-).

Gedurende de hele vakantie zullen Anouk en Arjan op ons huis, de hond en kat passen. Een fijne en geruststellende gedachte!

Ons vluchtschema:

15/02/2013 Amsterdam Schiphol(AMS) Vertrek: 21:00
16/02/2013 Denpasar Bali(DPS) Aankomst: 20:10
Met: KLM Royal Dutch Airlines KL0835

05/03/2013 Denpasar Bali(DPS) Vertrek: 21:35
06/03/2013 Amsterdam Schiphol(AMS) Aankomst: 07:55
Met: KLM Royal Dutch Airlines
Vluchtnummer: KL0836

Tot vanaf Bali!

P.S. Wil je niet meer gestoord worden door onze berichten (kan ik me ook voorstellen hoor :-)), dan kun je je onderaan, bij de mail die je ontvangen hebt, afmelden.

  • 11 Februari 2013 - 21:56

    Hillie Hoogeveen:

    Hallo,

    Wat weer een heerlijk vooruitzicht!
    Wens jullie een fijne reis en een geweldige vakantie.
    Ik probeer jullie weer te volgen, maar ook wij hebben natuurlijk een week vakantie en dan ben je toch minder met de dingen van alledag bezig, dus ook meer op stap en minder achter de pc :).
    Jullie vooral: GENIETEN!


  • 11 Februari 2013 - 22:41

    Gré & Albert:

    Wij wensen een heel prettige verblijf en vakantie toe op Bali en we zullen jullie blijven volgen.
    Groeten,
    Gré & Albert

  • 11 Februari 2013 - 22:43

    Nospan:

    Ben je gek!!!!!!!!!!!!!!!! Ik reis graag weer met jullie mee ;-)
    Kijk uit naar de belevenissen.
    Veel plezier, goede reis en voorzichtig............genieten.
    Groet Marjan dJ

  • 11 Februari 2013 - 23:31

    Jeffrey:

    Heel veel plezier!
    Groetjes,
    Sander & Jeffrey

  • 12 Februari 2013 - 07:40

    Jelly:

    Heel veel plezier en ik wacht weer op je verslagen.

    Jelly

  • 12 Februari 2013 - 09:20

    Lammie:

    Ja hoor, weer zo'n geweldige reis.
    Wij wensen jullie heel veel plezier. En zullen jullie verslagen weer volgen.
    En Inge en Frank alvast van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag.

    Gr Fam. Eising

  • 12 Februari 2013 - 10:41

    Roelof & Anneke:

    Wauw, wat weer een avontuur!
    Veel voorpret en plezier gewenst.
    Benieuwd naar jullie verhalen.
    Groetjes van Roelof en Anneke

  • 12 Februari 2013 - 11:55

    Marijke:

    Hoezo niet gestoord worden?? Juist leuk!
    Heel veel plezier!
    Ik zal op de handbalzondagen een kort verslagje geven van de wedstrijd. Dan weet Inge in ieder geval met hoeveel ze verloren hebben. haha

  • 12 Februari 2013 - 19:04

    Ina:

    Ik laat mij de komende week graag onderdompelen in jullie vakantie ervaringen.
    Benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven. Veel reis plezier toegewenst.

  • 12 Februari 2013 - 19:54

    Nanda:

    Alvast een hele fijne vakantie gewenst!! Ben alweer erg benieuwd naar de verhalen en mooie foto's!!
    Goeie reis!!

    Groetjes Nanda

  • 12 Februari 2013 - 21:43

    Marjan T:

    Ik sluit me graag aan bij alle andere reacties. Heel veel plezier gewenst en selamat tinggal!

  • 13 Februari 2013 - 08:04

    Hannie:

    Afmelden???? Nee hoor, ik vind het namenlijk altijd geweldig om jullie reisverslagen te lezen. 't is net of je er zelf bij bent. Wij wensen jullie een fantastische reis en mooie avonturen. Geniet er van.
    Groetjes Hannie

  • 14 Februari 2013 - 13:42

    Geria:

    Hoi hoi Wij zijn weer heel benieuwd wat jullie allemaal weer gaan beleven en zien. Een hele fijne vlucht toegewenst. En we lezen jullie verslagen wel weer want afmelden doen we niet. Groetjes van
    Albert-Jan Geria en Geraldine.

  • 15 Februari 2013 - 14:40

    Altienus En Hennie:

    Lianne, Ger, Inge, Frank en Maaike,
    Een hele fijne vakantie gewenst en wij volgen jullie ook zoveel mogelijk.
    Wie weet is het wat voor ons.
    Heel veel plezier en geniet ze.

    Altienus en Hennie

  • 15 Februari 2013 - 19:26

    Thijmen:

    He Maaike. Hoe is het met jou? Goede reis toegewenst. Veel plezier op Bali. Thijmen

  • 16 Februari 2013 - 15:12

    Romy:

    hey mayo
    met de voice kids heeft Laura van taem marco gewonnen.
    wraen de snoepjes lekker?heb je dat aapje wel meegenomen.
    ik heb ook op de wereld bol geken waar bali ligt.dat is de ander
    kant van de wereld.Is het in bali leuk?ook een gooie rijs gehad.
    hoe gaat het met mij super goed.ik verveel me wel anders hadden
    we nu vast al lang gelogeerd.dus ik heb allemaal vlechtjes in me
    haar gemaakt. Ik verveel me dooood.ook gefeliciteerd met je broer
    als je er weer bent gaan we 5000 nachten logeren en niet slapen.
    en als juf verjaardag is ga ik nog wel evven zeggen dat ze het moet
    doen als jij er weer bent anders is het echt niet leuk ik mis je
    groetjes Romy!

  • 16 Februari 2013 - 15:45

    Richard, Harja, Jara En Imke:

    Lieve allemaal,
    Als jullie dit lezen hebben jullie de lange vliegreis achter de rug en straalt de zon hoog aan de hemel. Heerlijk! Wat een super fijn gevoel moet het zijn om op de plaats van bestemming te zijn en de heerlijke vakantie nog helemaal voor jullie ligt. Wij zeggen geniet van alle avonturen, elkaar, het mooie weer en het heerlijke eten en vrij zijn! Dikke liefs van ons allemaal!!! En Frank alvast gefeliciteerd met je verjaardag voor morgen! En Inge: jij alvast gefeliciteerd voor overmorgen!

  • 16 Februari 2013 - 22:02

    Jolanda:

    Hallo wereldreizigers. Goede reis gehad? Frank, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Inge jij morgen natuurlijk ook! Veel plezier en we lezen graag mee. Haha. Eigenlijk wel een beetje jaloers. ;-) groeten, Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Ik reis samen met ons gezin, bestaande uit Ger (1966), Frank en Inge (2000) en Maaike (2003)

Actief sinds 29 Jan. 2010
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 170062

Voorgaande reizen:

15 Maart 2019 - 02 Maart 2019

Costa Rica 2019

23 Februari 2018 - 12 Maart 2018

Zuid-Afrika 2018

18 Februari 2017 - 07 Maart 2017

Suriname 2017

14 Februari 2015 - 03 Maart 2015

Cuba 2015

15 Februari 2014 - 03 Maart 2014

Namibië 2014

15 Februari 2013 - 06 Maart 2013

Bali 2013

17 Februari 2012 - 06 Maart 2012

Thailand 2012

20 Februari 2011 - 09 Maart 2011

Terug naar Kenia - 2011

21 Februari 2010 - 10 Maart 2010

Panama 2010

Landen bezocht: