02-03 Vertrekken uit Windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Lianne Zwaan - WaarBenJij.nu 02-03 Vertrekken uit Windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Lianne Zwaan - WaarBenJij.nu

02-03 Vertrekken uit Windhoek

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

02 Maart 2014 | Namibië, Windhoek

Klaar voor de terugreis helaas :-(

Wij zijn vandaag nog even Windhoek in geweest. Nog wat souvenirs gekocht en rondgewandeld. Daarna nog aan het zwembad gelegen en gelezen. Toen we ons moesten douchen en ons moesten voorbereiden voor de terugreis begon het te onweren. Namibië wilde niet dat we terug gingen ;-)

Wij hebben een heel fijne vakantie gehad, ondanks dat er 3 een dag en nacht ziek zijn geweest.
Hermien en Christien jullie hadden gelijk, Namibië is een fantastisch land om door te reizen!!!
Het heeft zon,dessert, strand, wild, maar ook groen!
De mensen zijn heel vriendelijk, behulpzaam, het is schoon en veilig!
Het reizen met tenten op je dak en kamperen geeft een heerlijk gevoel van vrijheid.
Qua eten is van alles te koop in de Spar.

Voor Maaike was het milkshake drinken, het kamperen,marshmallows bakken en het paardrijden het mooist.
Voor Inge het kamperen en het paardrijden en voor Frank het kajakken, sandboarden en het feit dat hij op vakantie was en in een ander land was (en stiekem dat hij niet naar school hoefde ).
Ger en Lianne vonden Bagatelle Kahalari Game Ranch de fijnste locatie. Wat een gastvrijheid en mooie omgeving! Verder genoten wij natuurlijk van het samen zijn in een ander, veilig land waar je prima over goede wegen zelf kan rijden en kan kamperen.

Kortom wij sluiten weer een fijne vakantie af en gaan met weemoed terug. We kunnen Namibie aanbevelen!

Jullie allemaal heel erg bedankt voor de reacties! Leuk om te lezen, de kinderen vroegen altijd direct of er al reacties waren :-)

Tot morgen in Nederland!

• 02 Maart 2014 - 16:55

Ina:

Dank je voor de mooie reisverslagen. Jullie hebben mij enthousiast gemaakt voor dit land.
    Een goede terugreis toegewenst.

• 02 Maart 2014 - 16:58

Roelof En Aly :

Bedankt voor 2 weken boeiende reisverhalen !

• 02 Maart 2014 - 17:09

Ans Misker:

Een hele goede terugreis gewenst.
    Jammer dat jullie vakantie voorbij is. Het was erg leuk je reisverslagen te lezen, Lianne.
    Hartelijke groet, Gerrit en Ans

• 02 Maart 2014 - 17:18

Jan En Jannie:

Fijn dat we weer met jullie mee mochten reizen!
    Bedankt en een goede reis terug!

• 02 Maart 2014 - 19:48

Adri:

Hoi allen,

Wat een mooie verhalen en prachtige foto's.
    Maar ook dichterbij huis (Oostenrijk) is het mooi ;)
    Nog een goede terugreis en tot morgenavond!

Gr Adri

• 02 Maart 2014 - 20:36

Gré & Albert:

We hebben met veel belangstelling jullie reisverslagen gelezen en er van genoten. De foto's ondersteunden de verslagen en waren prachtig.
    We wensen jullie een goede vlucht en een prettige thuiskomst. En dan op naar de dagelijkse beslommeringen.
    Groeten,
    Gré & Albert

• 02 Maart 2014 - 21:20

Hillie:

Super mooie foto's, fantastisch reisverslag!
    Genoten.
    Jammer, dat de prachtige reis voor jullie voor ij is, maar hoe zeggen ze dat ;), aan alle goede dingen komt een einde!
    Tja, het is nu eenmaal zo.
    Lianne, maak maar weer een super mooi fotoboek, vol herinnering aan dit super land.

Goede reis gewenst.

Groet,
    Hillie

• 24 Januari 2015 - 20:53

Buysse Carla:

Kunnen we misschien reisverslagen uitwisselen via email ? Wij gingen naar Marokko, Vietnam en Zuid Afrika in 2015

• 25 Januari 2015 - 23:08

Lianne Zwaan:

Hallo Carla Buysse, Ik wil wel reageren, maar ik heb je e-mail adres niet. Wil je jouw e-mail adres in jouw reactie zetten. Ik krijg jouw reactie namelijk met een noreplay. Groet, Lianne