Segdefield surfen 2-3 - Reisverslag uit Sedgefield, Zuid-Afrika van Lianne Zwaan - WaarBenJij.nu Segdefield surfen 2-3 - Reisverslag uit Sedgefield, Zuid-Afrika van Lianne Zwaan - WaarBenJij.nu

Segdefield surfen 2-3

Blijf op de hoogte en volg Lianne

02 Maart 2018 | Zuid-Afrika, Sedgefield

Segdefield surfen, vrijdag 2-3

Gisteravond nog genoten van de barbecue met o.a. aardappelen, maiskolfjes en marshmallows. Gelukkig onder dak, want het is ’s avonds begonnen te regenen tot en met de volgende ochtend. Niet heel hard, maar wel aan één stuk door. Het regent hier veel meer dan in Kaapstad, het is dus ook veel groener en mooier.
Tijdens het draaien van het vlees gebeurde er trouwens iets waar we erg om moesten lachten en dat oma Geesje en Harja bekend voor komt, Inge brak de vork door het midden (kent haar eigen kracht niet). En Richard zegt nog wel altijd: "als het niet vanzelf gaat, of het gaat niet, dan stoppen" haha. Oké toegeven het was een houten vork.

Om 10.00 uur vanochtend konden de kinderen dan eindelijk van een surfles genieten en was het droog :-). Een inspannende bezigheid in deze hoge golven, het staan op de plank lukte dan ook maar even, maar wel gaaf vonden ze.
Ondertussen hadden Ger en Lianne boodschappen gedaan.

Terug in onze boomhut knapte het weer steeds meer op. Dus gingen de kinderen nog even in het zwembad, dat was echter nog wel koud… Wel elkaar van de balk, die over het zwembad hangt, ‘gemept’.
Verder ons de hele middag vermaakt op het terrein met biljart, schaken, Frank met drone vliegen en Ger en Lianne met een rivier,bos, bergwandeling.

Vanavond de braai (zo noemen de Zuid-Afrikanen de bbq) nog weer aan en dan morgen door naar Plettenbergbaai en als het goed weer is paragliding (alleen wagen Frank en Lianne zich daar niet aan ;-))

• 02 Maart 2018 - 21:04

Harja:

Hahaha!!! Dat herkennen ik zeker wel :) Stoer hoor dat surfen in de zee. Nog veel plezier allemaal met het maken van mooie herinneringen. Dikke liefs

• 03 Maart 2018 - 08:23

Dorine:

Gaaf hoor. Ookveel plezier met paranoïde . Ik weet niet of ik dat zou durven. Liefs Dorine

• 03 Maart 2018 - 17:17

Nanda:

Superleuk hoor, surfen! Gewoon blijven oefenen, ook al zullen de spiertjes morgen wel wat tegen stribbelen, haha.
    De boomhut ziet er ook heel gezellig uit! Heel creatief die autoband stoelen.
    Veel plezier!!

O ja: mooie nagels :)